söndag 25 mars 2018

Tankar och funderingar

Bokbabbel skrev för en vecka sedan om den allt mer tomt ekande bokbloggosfären. Själv har jag gått och funderat på att sluta blogga, i praktiken har inläggen kommit allt mer sällan, och inte har det droppat in värst många recensionsexemplar heller. Ändå har jag så svårt att släppa taget. den 24.4 2011 skrev jag det första inlägget, nu sju år senare vet jag inte hur det blir i framtiden.

Tiderna har förändrats en hel del på sju år. Idag är det Instagram och Goodreads som gäller, kanske jag också satsar på att lägga ut mina tankar om böcker jag läser där. Jag säger inte hej då men framtiden får utvisa om det blir fler inlägg på bloggen. Kanske jag kommer tillbaka då och då. Det har varit underbart att lära känna alla härliga bloggkolleger som jag fått lära känna både i bloggosfären och IRL. Jag är övertygad om att vi kommer att ses också i framtiden!

2 kommentarer:

  1. Åh vad trist om du slutar skriva här! Men jag förstår ditt beslut om du väljer att göra det. Jag har själv haft ett låååångt uppehåll och just kommit tillbaka. Och visst har det ändrat sig mycket under tiden jag varit borta, med recensioner på instagram och youtube. Men tiden får utvisa vad som händer.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad snäll du är! Framtiden får utvisa hur det blir!

      Radera