måndag 24 oktober 2016

Julen, julen, julen är kommen

Två månader till jul. Här sitter jag och känner att det är väldigt länge. För första gången på länge är jag i den situationen att jag inte har den bok som jag mest av allt skulle vilja läsa just nu. Jag har inte fått den (och kommer inte att få den) som recensionsexemplar och kunde naturligtvis ha köpt e-boken och kunnat börja läsa på direkten. Men då jag har alla andra delar som pappersböcker och det är en serie som jag verkligen gillar så skulle jag vilja ha den som pappersbok och som inbunden dessutom.

Så nu sitter jag här och trånar. Och skriver önskelista till julen. Kära julgubben, jag önskar mig Kaninjägaren till julklapp. Visst kan väl julen komma tidigt i år?

1 kommentar:

  1. Åååå hoppas julgöbben kommer med en hård klapp åt dej då ☺

    SvaraRadera