tisdag 16 december 2014

Julläsning

Så här när julen närmar sig väcks en längtan i mig att läsa mysiga feelgoodböcker. De får gärna utspela sig runt julen, men det är inte ett måste. Vad är väl mysigare än att på juldagen iklädd i pyjamas krypa upp i soffan, dra en filt över benen och bara sjunka in i en bok. Så för att säkerställa att jag ska kunna göra så så har jag laddat ner boken Christmas at the Cupcake café. Så har jag också boken Sparkle hemma, som lär ska utspela sig runt julen, så den får bli min backup. Har du något bra tips för julläsning? Tipsa gärna i kommentarsfältet!

1 kommentar:

  1. Vad mysigt det låter med filt och bok på juldagen. Brukar inte hinna med just nån läsning alls under julen, men i år är vi så få att det kanske kan bli en stunds läsning för mig med. Jag satsar på deckare i år. Får se om det är rätt val eller inte. God Jul!

    SvaraRadera