onsdag 17 juli 2013

Utlottning av omskriven bok

Alexandra på bloggen Lexie läser lottar ut några exemplar av boken The Cuckoo's Calling av Robert Galbraith aka J.K Rowling. Den boken har det skrivits mycket om i media sedan det avslöjades att det var just J.K Rowling som gömde sig bakom den pseudonymen. Boken hade innan avslöjandet sålts i 1500 exemplar och hade fått jättefina recensioner. J.K själv var nöjd över att hinna få "ärliga" åsikter  då ingen visste att det var hon som hade skrivit boken. Gissa om försäljningen skjutit i höjden...


Jag som inte har läst Harry Potter böckerna vill gärna läsa den här boken. Den beskrivs som en typisk brittisk deckare, och sådana gillar jag ju skarpt. Då boken ännu till lottas ut i e-boksformat så passar den mig som hand i handske. Så jag håller tummarna att jag kunde ha turen med mig och lägga vantarna på en av vinsterna.

3 kommentarer:

  1. sv: vad konstigt att du inte står med i listan över de som gillar min blogg på facebook:S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu har jag gillat med bloggnamnet också. Hoppas det syns nu :)

      Radera