fredag 10 maj 2013

Gröna påsar

Svenskarna utropar alltid sin förtjusning över de gröna påsarna de hittar i postlådan. Det fanns en tid då jag inte riktigt förstod förtjusningen. Men efter att jag började bokblogga (Hej 2-årsdagen, du kom och gick!) har det nu och då trillat ner gröna påsar i min postlåda också. Så även idag.

Det var min vinst i Feelgoodbibliotekariens utlottning som kom fram. En bok som jag knappast skulle ha plockat ner från bokhandelns hylla, men som låter som riktigt bra feelgoodroman. Så den ska jag läsa då jag behöver omväxling mellan deckarna.

Tack till Feelgoodbibliotekarien!

5 kommentarer:

  1. Låter som en bra bok mellan två deckare...eller så kommer du bara läsa feelgoodromaner efter En nypa salt :-) En av de bästa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det kan ju hända! Men det gör inget i så fall, feelgood är alltid bra :)

      Radera
  2. Den har jag sett på biblioteket, men inte plockat upp då omslaget inte direkt lockat mig. Ser fram emot vad du tycker om den :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske den ska få komma hem till dig sen. Har några rec.ex som måste läsas först.

      Radera