lördag 20 augusti 2011

Kindleambassadör- ett jobb för mej...

Ni som följt min blogg vet att jag har en Kindle läsplatta. Ni vet också att jag älskar den! Ni som inte har följt mig sen maj kan läsa om mina Kindletankar här och här och här och här. Jag har också gjort mycket reklam för Kindlen IRL (in real life). Nyligen hade min syster födelsedag. Hon önskade sig ett presentkort till Amazon- för att kunna köpa en Kindle! För några dagar sedan kom paketet hem till mig eftersom jag hade semester och var hemma och hon var på jobb och kunde inte ta emot paketet. Gissa om jag hade svårt att hålla fingrarna från det paketet... Min Kindle är modell DX, syrran beställde den mindre varianten. Ååååhhh vad den är läcker!!! Hon älskar den! Ha begäret väcktes nästan hos mej också när jag såg den...

Än så länge är Kindle ganska okänt här i Finland och i Norden. E-böckerna ökar ändå hela tiden, och jag måste säga att åtminstone Amazon har helt ok priser på sina Kindle editions. Kanske Amazon ville upprätta ett nytt jobb som Kindleambassadör i Norden. Det jobbet skulle passa mej som handen i handsken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar